دانلود مسنجر نیمباز برای کامپیوتر Nimbuzz 1.6

تبلیغات

دانلود مسنجر نیمباز برای کامپیوتر Nimbuzz 1.6

 

 

دانلود نیمباز

 

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.
جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت پی سی دی آنرا جهت دانلود برای کاربران عزیز پی سی دی آماده کرده است.
Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.

 

دانلود نیمباز دانلود فایل (لینک مستقیم)

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,

سلام


اینجا کهنوج است،شهر سرداران : شهید محمد شهسواری و شهیدموسی یوسف زاده و... شهری از دیار کریمان.با مردمان مهربان و خونگرم و صمیمی. شهری با آداب ورسوم منحصر به فرد و همیشه ماندگارش.شهری با آسمان آبی و شبهای پرستاره، شهر نخلستانهای زیبا با نخلهای بلند واستوارش.شهر کنار و کهور. شهر لوار وشوباد. (شهر من ، کهنوج نگین رودبارزمین)این وبلاگ با هدف ترویج فرهنگ غنی و پربار مردم خونگرم رودبارزمین و ارتباط صمیمانه و دوسویه با سایر عزیزان هموطن ایجاد شده است. امیداست با کمک شما دوستان عزیزم که با ارائه نقطه نظرات روشن فکرانه خود مرا در این امر یاری میرسانید، بتوانم این تعامل را هر چه بهتر برقرار کنم. پس از همه دوستان گل همشهری و هموطنم می خواهم مرا از راهنمایی ها و نظرات ارزشمند خود ، بهره مند سازند.


موفق و موید باشید،درپناه خدا



دانلود مسنجر بمبوس برای موبایل

سلام دوستان امیدوارم این موضوع برای شما مفید واقع شده باشد

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,

دانلود نیمباز

مسنجر نیمباز نوکیا

دانلود نسخه جدید مسنجر موبایل نیمباز Nimbuzz v3.0

در زندگی که روز به روز در حال پیشرفت است شما نیز باید با آن پیش بروید به همین دلیل سایت پی سی دی نرم افزار جدید و محبوبی را برای شما کاربران قرار داده است که به وسیله ی آن می توانید با تمام مردم دنیا تماس بر قرار کنید . این نرم افزار کاربری Nimbuzz v3.0 نام دارد که قابلیت چت و گفتوگو ، ارسال فایل های دلخواه و پشتیبانی از تمامی سرویس های ارتباطی را پشتیبانی می کند . فرمت این نرم افزار sisx می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و سیمبیان 3 می باشد .


مسنجر نیمباز نوکیا دانلود فایل (لینک مستقیم)



برچسب ها : ,


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdmbcDE71C9hw2MEKTDFvRrdXmvIGqJgzHrVMg-rxATTEyb9zUiw


سلام دوستان.اینم اخرین نسخه بمباس واسه دانلود گذاشتم.خیلیا میگن این بهترین نسخه بمباسه منم تقریبا باهاشون هم عقیدم.میخواست یادم بره خب الان بعضیا اینو نگا میکنن میگن بمباس چیه کار با هاش چطوره و اینجور چیزا الان هم میگم چیه هم نحوه کانکت شدنشو میگم


بمباس یکی از نرم افزارایه جانبیه نیمبازه که قابلیت هاش خیلی زیاده باید باهاش کار کنی تا بفهمی نحوه کانکت شدنشو تو ادامه مطلب میگم فقط واسه اینکه فونتا قاطی نشه انگلش میگم

توجه:این نرم افزار روی همه گوشی ها جواب میده




برای دانلود و اموزش این نرم افزار به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,

برنامه هک برای موبایل مخصوص هک ایدی نیمباز

 

با این برنامه میتونید ایدی نیمباز رو هک کنید کافیه برنامه رو دانلود و نصب کنید به محض ورود به برنامه خودبه خود به یک صفحه اینترنتی هدایت میشین یعنی میرین توی یک سایت که منوی ساده ای داره که توی اين سايت بايد ايدي طرف رو بدين و پسورد ليستتون رو هم  ميدين توي قسمت پسورد اسكريپت اين عبارت رو تايپ كنيد      Sag-Baz     بعد استارت رو ميزنيد و صبر ميكنيد تا برنامه به كارش برسه اگه رمزش پيدا بشه برنامه بهتون نشون ميده موفق باشيد از لينك زير دانلود كنيد.

 

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید



برچسب ها : ,
.